Fy fan vilken helg!!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta...Det började iallafall med en tråkig fredag, och en febrig natt natten till Lördag...trodde jag skulle få ligga och vara sjukling den här helgen, men så tråkigt ska vi väll inte ha det? :) så på lördag eftermiddag mötte jag upp Camilo och Malin. Vi satt hemma hos mig och tråkade med sanning eller konka ett tag, innan vi vid 23.00 tiden gick ner till parken och träffade Diana, Jibbe & Nicklas.

Malin! jag vet att du läser det här, men varför svarar du inte på mitt sms? hur gick det igår? vart är du någonstans? och sist men inte minst...fan Malin jag måste prata med dig, nu har det hänt en grej igen, absolut inte lika farligt som sist men...





....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0