Vet inte vad jag ska säga..

livet går upp och ner ibland så är det! just nu går det bara ner och ner hela tiden....händer grejer hela tiden känns det som. Men det är någonting jag bara får vänja mig med, för det kommer det att göra hela tiden. Klarade inte av skolan idag heller, håller på gå under känns det som....

tänker nog gå lägga mig och sova lite allderles strax...har stängt av mobilen också, orkar inte prata med någon idag. fan....
Har gått ner 4.5 kg också, men absolut inte medvetet, fan, både malin och mamma märker och tror att jag är påväg tillbaka till anorexin...men jag vet inte vad jag ska tro. Jag har tappat kontrollen helt just nu känns det som...Tror nog att maten är grej jag attid kommer ty mig tillbaka till när det är jobbigt i livet. precis som mamma som tar en ciggaret så fort det händer grejor, Alex som går och köper ett spel så fort det blir för mycket...jag kontrolerar maten när det blir för mycket..så är det bara.

guys are players thats a fact, dont be sad just play them back...

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0