Bilder från idag

Nu har jag precis kommigt hem efter att ha lämnat hem min kusin Alexia i Tallkrogen.
Det började med att jag åkte dit och var framme vid 12.00. När jag kommer dit får jag veta att Despina också ska följa med så  vi tre.jag, Despina och Alexia går till T-banan och åker hit (hem till mig) Vi börjar med att äta lite lunch och tar  bilder, och spelar lite wii.
Efter det hade vi lite tråkigt så vi stack ut i snön och åkte lite pulka (främst för Alexias skull) fast efter en halvtimme, orkade Alexia inte mer så vi gick in till mig och drack varm choklad.
Efter det körde vi lite spel på datorn och lite Rockband 2 på vår xbox

Kl 18llade jag med Sotiris om inte han kunde skjussa mig, och mina kusiner till Tallkrogen så slipper vi ta T-banan efter som det för mig kommer innebära en resa på 2 timmar innan jag är hemma igen.
Och Sotiris som är världens snällaste människa gick med på att skjussa oss! 

Så nu har jag precis kommigt hem och ska ta och kolla lite på halv åtta hos mig, samt läppstift djungeln och kl 22.00 kommer ett program om "sanningen bakom Size Zero" Det får man ju inte missa !


ha en jätte trevlig kväll allihopa!

Carro












Kommentarer
Postat av: Hannaa

ja, så hette hon nog... den låten var lite depp!

men men... har du haft en trevlig dag med lill kussen?

2009-02-23 @ 19:57:24
URL: http://rockhannaa.blogg.se/
Postat av: Hannaa

min dag har varit lugn, halsont och kan inte svälja, käkar magnesyl o vicks, men är ändå på bättrigsvägen =)

2009-02-23 @ 20:08:02
URL: http://rockhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0