Designat Zeinebs Blogg

Min kompis och FD Granne Zeineb Bad mig hjälpa henne att designa hennes blogg för några timmar sen. Och jag hjälpte självklart till och gjorde hela hennes nya design :)
Men hursomhelst så vart hon sjukt nöjd med resultatet och det kändes jätte bra verkligen :D

www.zzeiinoba.blogg.se

 Och kom ihåg att om det är någon som vill ha hjälp med designen till sin blogg så är det bara att skicka en komentar :D

Men nu ska jag nog gå lägga mig och läsa lite! fan måste plugga imorgon, och ev åka till pappa, ingenting att se framemot alltså hehe ne fy det där lät ganska taskigt, men jag menar Plugget är Ingenting att se fram emot, det är ju alltid kul att åka till pappa och träffa Lina och Isabell.

Godnatt !
Carro

Kommentarer
Postat av: Kitty

Trevlig helg!

2009-02-28 @ 00:40:57
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0