Godmorgon

Nu har jag precis ätit lite frukost och ska allderles strax hoppa in i badet, för att sedan åka till Tallkrogen och hämta min Kusin Alexia.
Sen så åker vi tillbaka hit, och hittar på någonting i snön, kanska tar vi en tripp till tippen och åker pulka och tar med oss varm oboy? Eller så stannar vi hemma och spelat Wii. Men jag får inte glömma bort att hon bara är 3 år.

Klockan 14.00 idag har jag möte i 40minuter så då får Alex vara med Alexia ett tag bara tills jag kommer hem, hoppas det går bra för henne :) Men hon gillar ju Alex så det blir nog inga problem.

Ända jobbiga när jag har henne är att jag måste åka tillbaka till Tallkrogen med henne sen...förra gången jag hade henne behövde jag bara åka in till stan, men vi får väll se hur det blir idag.
Så det ska jag göra idag! Vad ska ni göra?

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0