Kvällens middag


Det här är alltså kvällens Middag. Egna köttbullar, basmatiris, chilisås och Tsatziki.

Har precis legat och kollat på "Yes man" med Jim Carrey, och den var faktiskt förvånadsvärt bra! Dem flesta jag känner som sett den har gett den väldigt negativ kritik, men enligt mig var den ju grym!
Nu ska jag och mamma göra en fruktsallad och sätta oss framför tv`n. gud vilket lugnt och skönt lov det här kommer bli :) Ska bara ligga och läsa "läppstift djungeln" kolla på filmer, spela Xbox 360 och slappa heeela lovet!
Men tyvär ahr jag en hel del plugg också att hinna med! Men det tar jag ju sen...den ordnar sig! Nu dem närmaste dagarna ska jag bara ta det lugnt och förtränga bort allt det negativa i mitt liv just nu och försöka vara så glad och positiv som möjligt.
Råkade ut för en så sjuk grej i dag när jag var i centrum, och jag tror aldrig att jag kännt mig så förlolämpad! Vill inte gå in på det i detalj men jag blir nästan förbannad bara jag tänker på det! Först när det hände kände jag mig bara ledsen och hade lust att springa bakom ett hörn och gråta! Men jag stod på mig, och gick och köpte nya halsband istället! Då kändes det genast bättre och ledsamheten övergick till ren iritation och ilska. '

Men sånt ska vi ju förtränga nu eller hur?

ha en trevlig kväll allihopa! Men usch jag kan inte glömma det som "hände" idag!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0