Mini shopping

aKom nyss hem från en liten minishopping med Alex.
Okej jag vet, ingen höjdare att gå och shoppa med sin lillebrorsa men meningen var bara att jag skulle följa med honom till Eb games men orkade verkligen inte stå där mellan han velade mellan massa spel.
Tillslut vart det iallafall GTA 4 till XBOX 360, han som redan haft den på PS3...
Men hursomhelst så stack jag iväg för att kolla in lite nya skor och då hittade jag dem här :D




vart lite dålig kvalite på bilden...

Efter denna lilla shopping gick jag tillbaka till alex för att kolla om han hade bestämt sig, och då fick det bli GTA4.
Alex vart såklart hungrig så vi stack till Donken och han fick käka en meny, och efter det gick vi och tog en varsin mjukglass men alex slängde såklart halva sin..



Alex mosar sönder sin glass...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0