Skola och Dagens Outfits



Har sovmorgon idag och börjar inte föräns 10.20.
Det blir en kort dag idag eftersom lärarna ska ha nått möte på eftermiddan vilket betyder att alla elever får sluta klockan 14.00.
Det blir alltså inte många timmar i skolan idag...Men jag har ändå hur mycket plugg som helst! så det blir väll att plugga hemma istället!

En timme kvar tills jag måste vara iväg, har ingen aning om vad jag ska göra nu i en timme. Men nånting hittar jag väll på,,,,

Här är Veckans plugg!
Fredag - Franska prov
Fredag- HK-prov
Torsdag- Engelska prov
Måste skriva Engelska uppsats till provet imorgon
Skriva uppsats om Australien och maila Tomas
Börja på min musikuppsats om Hiphopen och maila den till Lina nästa vecka
Gå igenom matten (fattar ingenting)
Plugga franska (når inte änns målen)
Piano läxan

Ja inte så lite grejer att göra inte... Men nästa vecka är det looov och då har jag förmodligen redan gjort klart allt det här hur det nu ska gå till....

Ha en bra dag!
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0