virus på datorn

Direkt efter att jag och mamma kommigt hem från läkaren i söndags, så satt mamma inne på msn och chattade lite medans jag låg och led på soffan..
sen så hör man att mamma bli stört iriterad och går raka vägen ut till grannen.
Grannen kommer in till oss, jag hör hur dem pratar i hallen. och Sedan går han hem igen. Mamma har då alltså råkat komma på en sån där livsfarlig länk som man ibland får på msn, och som nu gjort så att vi fått virus på datorn. Det var inte meningen att hon skulle komma åt länken utan råkade bara komma åt den, och nu väntar jag på att pappa ska hitta Cd´n som rensar hela datorn så att vi kan få bort viruset.
Men hursomhelst så igår kväll ringde jag pappa i panik om att få låna hans laptop, och det fick jag, så idag har jag fast jag mådde så illa, tagit mig in till stan, till strömmkajen och hämtat laptopen på Linas jobb.

Och som ni sökert märkt så är jag hemma från skolan idag med. Själva öronen gör inte så ont längre bara lite. Men pensilinen som jag tar gör så att jag mår fruktansvärt illa så att jag till och med vaknat på natten och kräkts. Nä usch nu får det vara slut på sjukdommar här,
För en vecka sen fick jag jordens hosta och låg vaken på nätterna och bara hostade och hostade, sen vart jag jätte förkyld, sen vart det öroninflammation och sen vart det illamående. men det jobbiga är att jag ska ta pencelinen två tabletter tre gånger om dan och efter varje gång jag tagit dem mår jag så jävla illa.
men tur att jag bara behöver stå ut tills på fredag .)

ha det bra allihopa

carro


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Varför rensa datorn, jag har botemedlet beskrivet i min blogg fyra inlägg ned. Bara att göra som där står så tar det 20 minuter.

2009-02-03 @ 15:48:29
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0