3/1-09

Här kommer det första inlägget på året då.
Lite sent kanske har haft väldigt dålig uppdatering nu innan jul :( men har tänkt förbättra mig, älskar ju att blogga men har jämt så mycket annat för mig, måste bara komma igång lite...
Men iallafall igår kom Zeineb och hennes lillebrorsa hit på kvällen, vi körde lite Lips, monopol, guitarhero och kollade på lite filmer, samt spelade TheSims 2 halva natten, tills vi sedan gick och la oss vid 3.00 tiden.
Vi vaknade inte föräns vid 12.00 (igen hur ska jag kunna vända på dygnet?) och vid 13.00 åkte vi in till stan, jag, mamma och Zeineb
Efter det, har jag bara varit hemma smsat lite med kompisar och bara tagit det lugnt.
har börjat plugga på Kemi grejen nu också då jag ska redovisa om 5 grundämnen, jag ska redovisa om Platina (Pt) Plutonium (pu) Fosfor (p) zrikonium (zr) och Nickel (Ni) Ska verkligen bli Jätte kul (not)

Men ni får hade så bra och hoppas ni får ett bra år :D (det tvivlar jag på att jag får)

Kramar
Carro

 
Morgontrött XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0