Bra dag

kan faktiskt erkänna att dagen häll på att gå åt skogen.
Kände mig trött eller rättare sagt helt död först! Men sen tillslut vart det lite bättre iallafall..

Så vad har jag gjort idag då?
13,50 slutade skolan, jag kom hem, åt mellis och pluggade lite, kollat upp lite kollon nu på datan och har bestämt mig för att åka på kollo i sommar. Vet inte än om jag får med mig nån kompis måste kolla med några först, annars så åker jag antingen själv eller med Alex om han nu vill åka. Regina och Jennifer har redan bestämt för länge sen att dem ska åka så Regina blir det iallafall inte. Men det är ju någon månad kvar innan man söker, så jag kanske får tag i någon annan :)

Det kollot jag fastnade för var "Torgårds Ungdomskollo"
Barn klättrar på rep

Torsgård är en kollogård som vänder sig till er ungdomar. Gården har allt möjligt att erbjuda: basket-, beachvolleyboll-, tennis- och gräsfotbollsplan, samarbetsbana, höghöjdsbana, Visbys enda inomhusklättervägg och en unik badplats i ett kalkbrott. Vad sägs om att hänga en hel dag på äventyrs- och vattenlandet Kneippbyn, eller kanske besöka Visby?

Självklart har vi andra aktiviteter som hajk, dj-skola, flottbygge, disco, att softa i solen och mycket mer. Självklart är du med och formar programmet.
Tillsammans med dig och andra killar och tjejer vill vi ledare ha en kanonsommar fylld med häftiga upplevelser, massa nya vänner och fina minnen vi sent kommer att glömma! Torsgård är redo för sommaren, är du?
Vill du veta mer, kolla in vår hemsida.

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0