Det här väntar mig

Nu har jag spelat Thesims 2 ett tag men bestämde mig sedan för att lägga av för att blogga lite.
Tror inte att det blir någon skola för mig imårrn med utan ska nog bara vila ut hela helgen och inte tänka på nånting! Allt skit med läxor och skolarbeten börjar jag med på måndag igen.
Men ändå känner jag ångesten i kroppen när jag ser min väska ligga där med alla helvetes böcker.

Nu kan jag iförsig inte göra annat än att ta det lugnt. Vägrar gå till skolan och anstränga mig och sedan aldrig bli helt frisk.
Kommer ihåg i 6an då jag bara vart halvförkyld men vägrade stanna hemma från skolan. Det slutade med att jag var halvsjuk i lite över 3 veckor tills jag gav mig och va hemma ett par dagar och bara tog det lugn, då vart man minsan frisk!

Mamma kom hem precis med tonvis apelsiner till mig, nog med att hon också börjar bli sjuk nu, stackarn hon kommer säkert ligga dödsdeckad hela helgen för det var exakt så det började för mig. Ont i huvudet, hängig you name it, Sen vaknar man en morgon och kan knappt andas.

Här har ni dagens lunch (man pallar ju inte äta annat när man är sjuk)


Men apelsiner det är nästan ett måste när man är förkyld


Bajs på skolarbeten just nu!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Åh tack!! Vad kul att du gillar den =)



Ha en trevlig kväll!

2009-01-29 @ 17:42:36
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0