My Weekend hos Pappa

Har inte bloggat på ett tag nu och som vanligt tänker jag skylla på att min internet strulat nu i en veckas tid.
Men idag startade allt upp igen och jag tänker nu börja blogga på som en galning igen. Hur det nu ska med mina nya naglar. Kommer bli ett helvete att skriva med dem där långa sakerna.


Men jag får väll helt enkelt lägga in mer bilder än text osv..Men nu måste jag ju berätta hur jag har haft det på senaste tiden.
Jo i helgen åkte jag och Alex lite spontant till pappa. Egentligen var det meningen att vi bara skulle stanna under fredagen eftersom mamma åkte på komferans under fredag till lördag.
När jag och alex kommer till pappa så är pappa och hans tjej Lina sura på varandra som vanligt. Det slutade med att jag fick ha terapisamtal med dem i tre timmar tills dem sedan blev sams igen. Fast sen på morgonen så vart det bråk igen...

Men hursomhelst så bestämde jag, Alex och Issa att vi skulle sticka iväg till kista och shoppa lite i väntan på att Valerias mamma Simona skulle komma och hämta oss fär att sedan köra oss till mina kusiner i Tallkrogen. Så det slutade med att vi fastnade framför Guitar hero på Onoff och en hel del fika innan Simona tillslut dök upp i en gul Taxi.

Vi åkte iväg till mina kusiner men åkte först för att hämta upp Valeria i Blackeberg. Men när vi åker för att hämta Valeria så ser jag att hon bor i exakt samma område som min Största idol Darin gör. Bara fem minuters gångavstånd och knappt det. Det kändes på nått sätt ganska coolt eftersom jag vart hemma hos Valeria men att det då varit så mörkt ute och inte fattat att jag varit där.

Men iallafall så spenderades lördagen hos mina kusiner i Tallkrogen, och söndagen åter i kista, tills vi vart så trötta att vi gav upp all shopping och åkte hemåt.


This is my new nales





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0