Nu ska det bli ändring!

Gud va jag suger på att blogga just nu.
Finns ju INGENTING att skriva om, eller så är det bara jag som är så fruktansvärt tråkig och inte kommer på något.
Men inte finns det någon tid heller, åtminstone inte idag! Men om 5 minuter måste jag börja gå igenom engelska glosorna bara skjuter på allting hela tiden.
Franska,matte och NO är dem ämnena som håller på gå rakt åt helvete..Särskillt matten, men jag är ju "så bra" så jag skiter i den och försöker att inte tänka på det!
Nej nu ska det bli ändring under nästa kapitel (bråk) ska jag ta mig fan hänga med hela tiden, och Franskan skulle jag få extra uppgifter av Francois.
Men det är så sjukt för i sexan när jag började läsa franska så gick det skit bra, eller jag läre mig nått iallafall, men sen under 7an gick jag kanske i skolan en femtedel av hela året så där tappade jag en hel del, samt nu så gick början av vårterminen bra och i november gick allt åt helvete så då tappade jag också as mycket, så nu är jag där jag e lixom, det e bara att acceptera läger..

Nä nu måste jag gå plugga :((


VAd tycker ni om bilden? snygg va?


Kommentarer
Postat av: Zeriina

en NY SIMS BLOGG är ute.. mycket inredning, hjälp och tips. checka in den! http://iinaaa.blogg.se/thesims

2009-01-19 @ 19:11:43
URL: http://iinaaa.blogg.se/thesims

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0