Paris Hilton Smalare än någonsin!

Okej nu känns det som att dte håller på bli för mycket. Men det här såg jag nyss när jag var inne på ww.msn.se och det måste ju bara skrivas in i bloggen hehe!
För nått år sen när jag var mitt inne i mina ätstörningar så tror jag att jag läste någonstans att Paris Hilton var 173cm lång och vägde 50kg.
Nu är hon smalare än nånsin!

Såhär står det:



såg allt tunnare ut under hösten och av de senaste bilderna att döma verkar hon nu ha tappat ännu mer i vikt.

Som Starlounge tidigare rapporterat berättade arvtagerskan i november att hon panikbantat då hon fått veta att hon skulle fotograferas i en pytteliten outfit i annonsen för parfymen Fairy Dust.

- Paris ville inte bli retuscherad så hon började överdosera pilatesklasser och annan träning så snart hon fick veta vad hon skulle ha på sig. Hon blev helt galen, avslöjade en källa för Fox news.

Den 27-åriga blondinen ser dock allt benigare ut och skvallerpressen fortsätter att spekulera i vad som orsakat hennes kraftiga viktminskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0