Redo för Pilates?






Varför?? säger jag bara, hur ska jag kunna säga till mamma att jag ser förjävlig ut i gympakläderna. Skulle känna mig så taskig! skorna ser inte kloka ut och byxorna ser  ut som gud vet vad. Det va det här jag INTE ville.

Jag (imorse) -jag ska väll följa med och köpa gympakläderna?
mamma- jag tänkte inte gå så sent, men vadå du litar väll på mig?
jag- Ja jo det klart (yeah right) men mamma jag kan väll följa med iallafall bara i säkerhetsskull?
mamma-Ja okej

Jag ringer mamma efterskolan
jag- ska vi gå köpa gympakläderna nu?
mamma- men jag är påväg hem jag handlade dem i förväg vi kör in och hämtar dig nu puss!

Jaha så nu sitter jag här, men egentligen ser dem inte SÅ hemska ut, men bara det att jag ville ha "vanliga" gympakläder men mamma vet inget om sånt hehe antar att jag får se lite annurlunda ut på gympan då :) men brallorna var grymt mjuka och sköna iallafall :D

Nä nu är det dags för Pilates

Ha det bra allihopa
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0