Så mycket plugg!!

Inte nog med att jag inte alls hänger med på matten, har desutom 39 kemi ord jagska kunna tills på Torsdag. Sånna ord som Neutron, Proton ädelgas och indikator you name it! jag har en frivillig uppgift (om man vill få högre än G) där jag ska skriva en uppsats om Ozonhålet.
Jag ska skriva och göra en powerpoint samt ordna upp en redovisning om mina fem grundämnen (platina,nickel,fosfor,plutonium och zirkonium).

Efter det har jag ytterligare matte att plugga (prov nästa fredag) hänger som sagt inte alls med och måste plugga in all jäkla Algebra och Ekvationer.
Har 20 franska ord jag ska kunna tills också på Torsdag och sen så är det nog bra för stunden iallafall.
Lär ju komma mer imårrn också :S
Men nu måste jag fortsätta plugga...

Så är ser närmaste kvällen ut!

16.45 Blogga
16,50 gå igenom 5 av 39orden och kunna dem
17,00 Pilates
17,45 Middag
18,00 Plugga (matte, franska, Kemi)
19,00 Bada + fixa naglarna (ser hemska ut ingen kvalite över huvudtaget!)
20,00 TV
21,30 börja gå lägga mig!

(får lägga in en bild sen hinner inte leta upp kameran måste fortsätta plugga)

Ha det bäst!!

Carro


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg!

2010-10-04 @ 16:26:03
URL: http://emelieonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0