Ska jag verkligen göra?

Förut var jag ju så himla fäst vid den där Madonna Piercingen, men det verkar bara mer och mer försvinna ur mina tankar, sen jag kollade på en film på youtube där en tjej gjorde den, och dem satte en låg tagg eller vad man ska kalla igenom överläppen. Sånt där skrämmer mig xD plus att jag inte vet om det går med min tandställning heller.
Men får se kanske gör en lite längre fram, men jag tror faktiskt inte det, tycker inte det är så snyggt längre...

Men så jag har istället börja fundera över att ta hål i naveln istället, kommer inte det vara snyggt i min nyvältränade kropp i sommar? Men är så rädd för att det ska göra ont? och sen så måste man ju ha det rätta smycket för att det ska se "snyggt" ut och inte bara nån konstig sak som hänger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0