TheSims 3 Försenat?

I måndas efter läkaren gick jag och mamma bara snabbt för att hämta Alex på Gamestop. När jag ändå var där så passade jag på att förhandsboka Thesims 3 som jag förväntat mig ska komma ut den 19 februari. Men när jag sedan frågade han i kassan om när den kommer ut så sa han att den blivit försenad till i April.

Chokad som jag vart försökte jag så fort som möjligt komma in på internet för att kolla om fler hört om den så kallade förseningen, men internet strulade ju så jag kom aldrig in på internet föräns igår. Då ser jag att på en del hemsidor står det 19februari, på andra står det i mars, andra står att den möjligtvis kan bli försenad men att Eagames inte är säkra än, och vissa säger att den kommer ut i slutet av 2009.
Så vad ska jag tro? blev så obeskrivligt besvikn när jag hörde att den skulle komma ut i April. Har ju räknat månaderna nu sen i mars förra året.

Det ända jag kan göra nu är att vänta och se (och spela 2an ett tag till framöver)



Im a real Thesims Fan








 Min Thesims samling...

 Mina Thesims 3 klistermärken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0