Vårens Måsten

Här sitter jag och känner mig dödssjuk. Ändå tänkte jag slänga in ett modeinlägg såhär på den sena eftermiddan.
Har suttigt och funderat ut vad för slags vårjacka och skor jag tänkt shoppa iår. Vist kanske det är lite tidigt att tänka på sånt, men blir man inte liiite gladare när man änker på att våren är påväg? Varje år gör jag min årliga shoppingrunda där jag köper en ny vårjacka samt ett par nya vårskor och kanske någonting mer.

Och det här ska det bli iår...


Jeanstights


Helst i stentvättade jeans men det hade jag inte ansträngning nog att leta efter bild på.

Converse

Tänker dock köpa ett par chockrosa i den kortaste modellen (bild kommer senare)


Också årets vårjacka



Ja nånting sånt. Vet inte än om jag vill ha en jacka i den här modellen eller en kappa, det får jag väll helt enkelt se vad jag hittar :)


Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0