Victoria Secrets Models <3

Jag bara älskar Victora Secrets Modeller. Dem är varken för smala eller för tjocka (fast det kan dyka upp någon lite för smal ibland)
Dem ser ju så långa och vältränade dem flesta av dem precis så som jag vill se ut!
Tänker ju fortsätta med Pilatesen nu 5 gånger i veckan, men vetefan hur jag ska få in mer träning alltså. har ju knappt ork för skolan, kommer hem och är helt slut varje dag och rent av sover bort helgerna.
Hur ska jag göra för att komma igång?
I sommar är det jag som jag som ska se ut som modellerna nedan, inte bara för utseendets skull utan också för hälsan.
nej nu ska det bli ändring på det här, måste nog ändra om kosten lite och börja träna mer! Kanske ska börja gå simma varje söndag?
Göra 30sittups på kvällen (orkar aldrig dem tidiga mårnarna) samt köra pilates Mån-Fre.
Tänker också köra lite Detox på Loven dvs sport lovet och påsklovet, skulle aldrig orka med den en vanlig vardag i skolan.
Men nog pratat om allt detta!



Nej ingen Size zero här inte!




Kommentarer
Postat av: Naurin

Tack gumman för att du tog bort dom där läskiga pinsmala tjejerna, det är fan inte fint att vara så smal ! O jag vet för jag har varit sån :S -.-

2009-01-13 @ 18:05:28
Postat av: Anonym

Jag tänkte bara säga att i alla fall några av de jättesmala tjejerna som du kryssat över är photoshopade. Jag har sett de riktiga bilderna på dem och där är de inte alls lika smala.

2009-01-14 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0