Carro Hissar/Dissar



* Sommarvärmen är påväg tillbaka, snart kan det börja kännas som sommarlov igen!

* Mina nya skor - trodde seriöst aldrig aldrig att dem skulle bli mina...

* Att Både Darin och Lady Gaga uppträder på GrönaLund i sommar (lär bli en riktig konsert sommar)

* Darin uppträder på TheVoice 09 (hoppas bara att det går bättre än sist)

* Dem nya 3D glasögonen -Tänk när man satt där och kollade på SpyKids 3 med ett par halv blå och halv röda 3D glasögonen, känns ju bara Så 1800tal med dem nya moderna (och lite snygga) svarta.



* Träningsverk -har haft sån jäkla träningsverk dem senaste dagarna satt jag knappt  kunnat gå som en normal människa

* Otrevlig personal på Grönan - Ja nu har jag ju varit där ett par gånger iår, och råkat ut för en hel del otrevlig personal (men en del trevliga också) sist var faktiskt när jag stod i kön till insane. Urk ska aldrig mer åka den på den vänstra sidan, vill ju inte möta på snubben igen ;S

* Morgonmännsikor - Som ringer och väcker än tidigt morgonen så att man inte kan somna om. ( och nej jag tänker inte på dig Amina hehe den gången kunde jag faktiskt somna om ;))

* Fästingar - Finns det något äckligare än Fästingar nu i sommar? Och tro mig, katterna kommer hem med tusentals blodsugande parasiter varenda dag! Dem borde Utrotningshotas!




Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så jätte mycket, jag säger verkligen detsamma ! Jag har inte ideér nog till att göra om den igen, man tröttnar så fort ju. Allt är bra med mig, hur det själv? :)

2009-07-15 @ 00:06:48
URL: http://sophaj.blogg.se/
Postat av: anna- fotoblogg

SVAR: hihi , tack så mycket. din blogg var också skit läcker! :D<3

2009-07-15 @ 10:49:12
URL: http://ssuperanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0