Hemma till Sommarkrysset!

Oj viste faktiskt inte Måns tagit över Sommarkrysset! Snacka om att jag kommer sitta bänkad här hemma eller på Grönan nu varenda Lördag framöver!

Jag, mamma och Alex stack iväg och åt middag för någon timme sen, samt sprang förbi Ica snabbt och handlade lite snax..


En trött och ofräch Carro


Vår grymt frächa middag!


Tänkte testa dem nya sommarsmakerna som bara finns ute nu i sommar..


En ofräsh Carro och en "host" sjuk Alex..


Alex coola T-skirt (me like)

Men nu ska jag återgå till Sommarkrysset!

Hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

sv: Tack så mkt! kika gärna in igen!

2009-07-18 @ 20:51:28
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: Malin Sjölund

sv; tack så mycket, detsamma!

rösta gjärna på vilken du tycker ska bli veckans blogg hos mig :)

kram!

2009-07-18 @ 21:36:29
URL: http://rarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0