Godmorgon!

Vaknade nyss vid halv tolv tiden, och tänkte faktiskt vara smart nog och följa med mamma till Stranden idag. Men jag tror nog att jag ska sitta och blogga ett tag och springa ner till henne om någon timme.

Vet att det har blivit ett jävla tjat om min statistik för tillfället hehe men kolla vad den var uppe i igår...


Känns entligen som att man har en anledning till att blogga :) och det har blivit grymt mycket roligare än när man hade runt 30 besökare per dag. Kanske skulle jag ta och ordna upp den klassiska frågestunden? eller har jag än för lite besökare för det? skulle kännas så otroligt fånigt att ha en frågestund utan att få en enda komentar xD

Jag får tänka lite på saken :)

See U // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0