Hem från skolan

Kom precis hem från skolan. Vi satt och kollade på en super jobbig film, från 10.00 till ungefär 13,00 (lunch emellan). Och just nu mår jag inte alls bra! Vet inte vad det beror på, men tror att det är massa småsaker som smälter ihop till en stor sak. Bedövningssprutan som jag fick igår hos tandläkaren känns fortfarande i käken, det ösregnar ute, jag är grymt trött osv...Vet inte vad jag ska ta mig till! Men tror att jag bara ska försöka ta det lugnt idag och ladda inför morgondagen!

Men vart så iriterad idag iskolan när jag fått höra så mycket blandade åsikter om att jag och Malin ska ha likadana avslutningskläder på oss imorgon.
En del tycker det är skit kul att vi kommer se likadana ut, en del tycker vi passar i kläderna och att de är grymt snygga och en del undrar vafan vi tänkte på, när vi kom på att ha likadana avslutningskläder.

Men jag skiter fullständigt i vad alla andra tycker om mina kläder! Så what att vi ska ha likadana avsltningskläder? Bryr man sig så jävla mycket om vad andra har på sig för kläder så har man ju knappast mycket till liv! Jag känner verkligen hur ilskan bubblar i mig just nu! Men jag har en massa andra jävla saker som jag också oroar mig över! Saker som jag väljer att inte ta upp i bloggen!
Orkar inte bry mig om massa andra saker just nu, jag har tilltäckligt med saker!

Ha det bäst!

En grinig Carro



Ångrar lite att jag inte köpte tröjan i svart randig! Känns lite för "girly" med en rosa och vit...Menmen....

Kommentarer
Postat av: Malin

We gonna look hot bitch!! ;) Pözz

2009-06-10 @ 17:26:50
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0