Jesus i min Toast!

$name

Haha tycker det är så fruktansvärt kul när man läser eller ser folk på TV som fått för sig att tex Ordet "God" kommit upp när de stått o stekt tre ringar falukorv, eller när dem säger sig hittat jesus i en kellogs flinga, som dem senare säljer på Ebay för om omkring 11 000kr. Vem vill inte ha en flinga med Jesus på? Eller när Jesus kommer fram i en ostmacka!

Frågan är hur sant sånt där egentligen är. Men hursomhelst så kan vem som helst nu gå upp på mårnarna och göra sig en Jesus macka. Och som endast kostar 59kr :)

Hörs!
Carro

Korv
Toast

Kommentarer
Postat av: Malin

tack! Jag har int svarat för att jag helt ärligt inte orkat. Du vet med Amanda blir det fest och sena kvällar varje dag. Hon e partypinglan i familjen och jag som inte e van håller på å dö! Haha höörs Kraam

2009-06-14 @ 19:32:18
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0