Juni Shopping!

På söndag tänkte jag och Malin dra iväg och shoppa lite. Måste ju köpa hårförlängning, skolavslutningskläder samt pierca en madonna piercing, känner mig grymt nervös inför den där Madonna grejen....men ska gå köpa emla plåster på apoteket innan, så attdet är bedövat.

har inte funderat ut vad jag vill ha på mig på skolavslutningen än, men tror att jag vill ha någon snygg Top. tillsammans med en svart midjekjol, ett långt halsband, samt ett par höga pumps.
Men då gäller det ju att hitta den kjolen som jag letar efter. Har sett många gå runt med den på stan, men kan verkligen inte hitta den! gud va störd jag blir!

Men på Söndag har vi ju hela dagen på oss!

Ha det bäst!

Carro

 Kan man hitta en liknande sån här kjol någonstans? fast utan vita knappar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0