Läser på som F*n!


Såhär ser det ut, när jag sitter och läser om denna stora och tragiska händelse!

Kommer att köpa varenda jäkla kvällstidning  med namnet "Michael Jackson" på nu den senaste tiden. Det här är verkligen en händelse som tagit på mig ganska hårt sedan dösbeskedet kom, jag har ju ändå vuxit upp med Michaels musik (men vem har inte det) och båda mina föräldrar vart stora Michael Jackson fans redan innan jag föddes. Han har lixom funnits här i familjen och vi har varit på alla dem tre konserterna han hade i Sverige (eller iallafall mina föräldrar) Han har betytt så otroligt mycket för både mig och min familj.

Och nu är han borta....

Kommentarer
Postat av: Andrianna



Förstår vad du menar med MJ. Stor förlust alltså!

Diggar att du länkat till the sims hehe



Ha det fint!

2009-06-28 @ 23:29:42
URL: http://andrianna.blogg.se/
Postat av: Olivia

RIP <3

2009-06-29 @ 06:53:39
URL: http://likeablonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0