Skumm dag!

Kom hem från skolan idag, och mådde skit! Gick och la mig och sov i ungefär 3 timmar, men mådde fortfarande dåligt. Har knappt ätit någonting idag, och försökte få i mig lite middag nyss, men det gick ju allt annat än bra! Känner mig propp mätt och illamående trots att jag inte ätit någonting mer än lite chips i skolan.

Ska lägga mig i ett bad nu och börja fixa mig inför imorgon. Jag och Sandra pratade om att eventuellt åka in till Grönan och kolla på NRJ imorgon kväll, hoppas bara att guldkortet gäller då så att man slipper med inträdet..

Carro


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja och utan mej..=( Men jag sover nog hos min kussin elr nåt synd att det inte blev någe stureplan..

2009-06-10 @ 21:02:16
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0