Aldrig varit så här arg!

Jag kan lova er att jag aldrig varit så här arg förut! Både jag och mamma sitter här och KOKAR av ilska! Mamma ska upp vid 6,00 imorgon men ligger och grubblar och är iriterad i sängen. Inte konsigt att hon inte kan sova! och jag sitter här och har nästan gråtit av ilska!

Som sagt vid 22,00 hände en grej som fick mig, Alex och Mamma på ett jäkla humör! Jag vill inte och tänker inte ta upp det i bloggen men jag, pappa och ev Vagelis kommer att åka till Hässelby antingen imorgon eller på Måndag för att ordna upp en sak. Mamma har kollat med dem så att dem kan åka istället för henne ifall något skulle hända någpt! Dem är ju två "stora män" Så vist klarar dem av sånt, och jag är helt enkelt så jävla arg att jag bara vill slå ner den här personen!  Det är inte vad han har gjorts om är det viktigaste utan det är hans atityd och personlighet! En sån jäkla äcklig människa utan någon som helst medkänsla! han är inte värd att leva efter den personen han är idag, och jag kan lova er att han ska FÅ den jäveln!

Mamma har hittils bara pratat med pappa men det vore nog bäst om lite fler personer också kunde följa med för att vara på den säkra sidan. Så imorgon ska jag prata med Sotiris och Vagelis också. Sotiris tror jag inte vill följa med men någonting kanske han kan göra! För sånt här accepterar vi INTE här ska ni veta! Då får ni FAN med mig att göra!! Så jag tycker så jäkla synd om dig som sitter där i din äckliga lägenhet i Hässelby och beter dig som om du vore ett barn! Du kommer att ångra dig fattar du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0