Falska vänner!

Jag är så jäkla trött på allt nu! Det är fan inte konstigt att jag drar mig undan från allt och alla hela tiden, att jag inte vågar ha några nära kompis relationer längre, när alla bara sviker mig!
Jag har nästan blivit "rädd" för kompis relationer och vågar inte bli allt för bra kompis med nån!

Jag är rädd att bli sviken, eftersom jag ALLTID blir det! Folk man tror är enns bästa kompis, snackar skit bakom ryggen på en, dem ignorer en och hånar en totalt tillslut! Jag är så jäkla trött på dessa osäkra människor som inte kan göra annat än att förstöra livet för än! Men det jag stör mig mest på, är att jag tar åt mig! Att jag bryr mig om vad dem säger och tar till mig all skit istället för bara skita i dem och stå på sig!
Jag har haft fel! Jag har trott att det är jag som gjort allting svårare för mig själv men det är det inte! Det är alla falska jävlar därute som mosar ner mig psykiskt varenda jävla dag! och jag tillåter det!

Jag måste fan börja skita i dessa personer nu och stå på mig! Men är skadan skedd så är skadan skedd, alla dessa situationer har gjort mig så mycket osäkrare på mig själv och om jag duger som jag är eller inte..det är alla dessa situationer jag varit med om med två av mina FD kompisar som är anledningen till att jag hamnat i deppresioner och fått dålig självkänsla!  Dem har försvårat livet för mig som fan och dem fortsätter med det också!
Jag längtar till gymnasiet som fan så att jag slipper se dem där personerna i ögonen mer och att dem bara kan ruttna bort i mina minnen!
Jag har aldrig haft en riktig kompis en sån man kan prata om allt med och som aldrig är falsk eller går bakom ryggen på än, men jag har TROTT att jag har haft det. hur fan ska jag kunna lita på någon igen!

Nu är det bara tiden som kan läka min sår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0