Födelsedag


På Fredag fyller jag äntligen 15år!!
Och jag och mamma har kommigt överäns om att jag ska få ta med mig några kompisar max 5, till Heron City för att äta middag där, och sedan gå iväg och bowla (måste boka bana).

Men det kommer inte bara bli jag och mina kompisar på Heron City, utan både mamma, Alex och kanske min farbror vagelis kommer följa med för att äta middag  Heron City eftersom jag ska få gå till Media Markt och välja ut en födelsedags present vilken jag tror blir en digitalkamera!

Efter att vi allihopa ätit middag och på Heron City så sticker jag och mina kompisar iväg och kör Discobowling!!

Här har ni min önskelista special gjord för PAPPA, så pappa om du läser det här, så vet du vad jag önskar mig xD







Kommentarer
Postat av: steffie

Du har ett jätte finnt inlägg igen :D EEEE aa jag tror fakriskt att jag kan komma :) Men jag vet inte vad jag ska köpa men det kommer jag på ;) Jag såg ju din önskelista :) AA jag är sjuk :( Jag har typ något problem i min mage :( Mamma sa om det inte går över får vi åka in på sjukhuset :( Men men jag hoppas vi kommer ha kul :) Du kanske kan skicka en inbjudan så min mamma kan se :) Hon är sån :(

men men krami karmis <333<3

2009-03-24 @ 09:43:13
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: steffie

tack gumman :) aaa jag ska till skolan imoron. .) så så syns vi elr hur :) Tack :)

2009-03-24 @ 16:08:57
URL: http://steffif95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0