Goodmorgon!

Vaknade vid 7,00 idag. och  vem fan vaknar 7.00 en lördags morgon? Men sen kom jag på att jag faktiskt legat och sovigt i tre timmar efter att jag kommigt hem från skolan igår.

Idag ska jag hem till pappa, eftersom han ska ha en liten fest, eftersom han fyllde 37år i Tisdags! Men innan det så ska jag gå tona håret Mörkbrunt samt välja vilka kläder jag ska ha på mig ikväll (alltid lika kul)

Carro


Hittade faktiskt dem här bilderna på datorn nyss XD Dem är tagna på påsklovet 2007 alltså för 2 år sen. Usch får ångest
när jag ser bilderna. Där viste jag verkligen inte vad jag skulle få vara med om! Bilderna är tagna preciiiis innan jag vart sjuk! ungefär 1 månad sen började helvetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0