I love Lady gaga

Joanne Stefani Germanotta , född 20 Mars 1986 (en vecka innan mig xD), mer känd som Lady GaGa, är en amerikansk sångerska och låtskrivare som bland annat har gjort låtar till Pussycat Dolls och Britney Spears.
I juni 2008 släppte hon sin första singel Just Dance. Hon var med i Sommarkrysset 2008. Hon har nu släppt låtarna Pokerface och Eh Eh (there's nothing else I can say)

www.wikipedia.com

Älskar verkligen Lady gaga! Både hennes Musik/låtar och hennes stil!
Skulle verkligen göra vad som helst för att se henne live och jag är säker på att det kommer att hända någon dag men vet bara inte när :S
Jag kommer ihåg tiden då jag var blond och hade likadan lugg som lady gaga. Jag fick ofta höra att jag var lik Lady gaga utseendemässigt, men jag viste själv aldrig hur hon såg ut haha, jag lyssnade sönder hennes första singel just Dance men viste inte änns hur hon såg ut.
Sen så kom ju Poker face, och nu när EhEh (there nothing else i can say) Och nu är jag helt fast! Hennes Musik har blivit som värsta drogen för mig! Jag lyssanr på hennes platta The Fame vart jag än går i mobilen. Men min nya favorit är ändå låten "fashion" Synd bara att den inte vore någon minut länre bara!
Hon och Darin är mina absolut största idoler och deras musik lever jag för <3




Kommentarer
Postat av: D i a n a - En fotoblogg

hon är sååå coooooool! :D så grmt avundsjuk på hennes hår :O så himlablont, men ifnt blont liskom :D

2009-03-12 @ 20:57:38
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: steffie

Jo jag mår igentligen väldigt dåligt carro :( Men vill inte säga det i bloggen.. För en andledning..

Men hur mår du?? Tck för att du kommentera min blogg :)

2009-03-13 @ 12:12:47
URL: http://steffif95.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; så lite :) tack ska du ha!

2009-03-13 @ 16:38:19
URL: http://alexxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0