Igår...

Hade inte någon störra lust att blogga igår. Anledningen var att jag var så otroligt stressad under hela dan.
Först vid 13.00 tiden åkte jag, Valeria, Alex och Issa till Kista, vi missade självklart bussen i sista minuten och fick vänta på nästa i tolv minuter.

När vi väl kommigt till kista Så gick Alex för att lämna in några Spel på Game. Och köpte tre nya spel för det presentkortet. Jag som avinstralerat alla TheSims Expansioner på datorn nu hade bara grundpaketet instalerat på Datorn fram tills igår, Då Alex var super skjysst och köpte TheSims 2 Kök och badrum till mig. Tänkte att det kunde vara kul med åtminstone ett prylpaket till.

Sedan så satt vi för det mesta och fikade, med både hamburgare, Glass och milkshake tills Lina tillslut kom och hämtade oss.
Känner mig så fruktansvärt onyttig just nu, och det ska det absolut bli ändring på. Allt jag åt igår var Pizza (som Lina gjort) Kulglass, milkshake, smågodis och ostbågar. Snacka om att kroppen värker idag! Magen är svullen och fy fan va äcklig jag känner mig efter den där "ätar" Dagen.
Så idag blir det "Börja om från början" Dagen och än en gång börja köra Pilates en gång om dagen, jogga två gånger i veckan och göra 20 minuters magövningar per dag samt utesluta allt som kommer i närheten av ordet onyttigt. Så ska väll magmusklerna börja synas lite mer fram tills sommaren! eftersom det är allt jag är ute efter när det gäller att äta nyttigt. Skiter fullständigt i hur mycket jag väger, jag är nöjd med min vikt just nu, så med det så är det absolut inga problem, snarare att jag vill få fram lite mer muskler! Och det får man ju inte av Ostbågar och pizza inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0