Jag ska bli mörkbrunett!

Idag har det varit den absolut tråkigaste Lördagen hittils. Jag har vart i Centrum med Alex och köpt hårfärg, samt en ny foundation, och sedan bara legat hemma och varit grinig.
Men om någon timme kommer Navida hit och det var egentligen meningen att vi skulle kolla på en shoppaholics bekännelser men det gick inte...Så vi bestämmer film när hon kommer.

Vi har också bestämt att nu när jag ändå ska färga håret mörkbrunt ikväll så ska jag färga Slingor på henne också, eftersom hon frågade om jag kunde göra det.  Nu hoppas jag bara på att det blir en lyckad färgning ikväll eftersom jag inte tänker hålla på färga om det...

ha en trevlig Lördags kväll!!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0