Mina Mål 2009

Jag har många saker jag verkligen måste förändra på. I höstas var det katastrof! Men jag har kommigt en bra bit på vägen men det finns fortfarande en hel del både Psykiska och Fysiska saker som jag måste förbättra.

1. Jag måste ha VG på nästa Matte prov det funkar inte att bara få G på alla, så nu när vi börjat med chans och risk ska jag plugga som fan på matten!

2. Sluta tänka så mycket! det har jag till viss del redan börjat med tack vare min medicin, och det känns som att det bara blir bättre och bättre.

3. Gå ut med VG -MVG i betyg till sommaren, någonting jag verkligen satsar hårt på!

4. Äta nyttigt och jogga samt träna pilates regelbundet!

5. ALDRIG SKOLKA - Bara vara hemma när jag verkligen är sjuk, som i måndags och igår tex. Förra terminen var det ju mycket psykiska problem och jag gick och grät på vägen till skolan pågrund av en del saker. Skolan gav mig svår ångest (och det fanns skäl) Men som nu är avklarade så just nu så mår jag inget annat än bra :) Så mer skolkning No way!

6. Ta skolan mer på alvar - Vilket jag tycker att jag redan börjat göra den här terminen. Men nu gäller det bara att hålla kvar här och inte börja gå neråt!

7. Sluta tänka och oroa mig över huvudtaget, bara leva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0