My Diary

Jag vaknade som vanligt vid 6,55 imorse och hade som vanligt svårt att somna igår natt! har ingen aning om när jag somnade, men det lär väll ha varit någonstans vid 1,00.
Men jag klarade av skoldagen iallafall och den gick väldigt fort idag, av någon anledning.
Efter skolan vid 14.50 så gick jag och Olivia hem till mig, och vi mötte på några as jobbiga fjortiskillar påvägen hem...
Men när vi väl kommigt hem till mig så kollade vi lite greklandsresor på internet (eftersom Olivia ska på semster) , spelade Piano och bara chillade. men jag var tvungen att stänga in katterna i vardagsrummet medan Olivia var här eftersom hon verkligen är livrädd för katter!

Men hursomhelst så gick vi tillbaka till skolan igen vid 15,30 tiden eftersom hon skulle hämta sina lillebröder och jag begav bara hemåt.
Har en del saker att prata med mamma om idag och jag känner mig så jäkla förbannad att jag bara vill gråta, så jag måste verkligen prata av mig med någon! Synd att jag inte hade tid hos Gloria idag! Sen så har jag ju Piano idag också, så jag har ju en del andra saker att tänka på också :P

Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0