My Sweet 15

var i skolan till 14,00 i fredags tills jag sedan gick hem och städade ( kul att göra det när man fyller år) Sen så hoppade jag i badet, och gjorde mig iordning inför kvällen!.
Efter bara någon timme hemma så blev det jordens snöstorm så jag och mamma tog T-banan till Skärholmen, där vi mötte alla!
Vi tog då bussen till Heron City och började med att äta! Efter att alla sjungit för mig och vi ätit upp vår mat och glass, så började vi gå mot Mediamarkt för att köpa en ny kamera till mig. Och jag hittade den perfekta ljusrosa kameran från Casio, men så självklart var den slut! Och fanns bara i silver, så jag bestämde mig för att vänta tills den rosa kommer in.

Efter mediamarkt vid 20,00 var det dags för Discobowling, men först gick tjejerna och jag på Toa i spelhallen, där vi mötte på två Fulla ungdomar!
Men efter att vi vart på dem alkohol stinkade toaletter så gick vi trots allt iväg till bowlingen tillslut! . Trots dem tråkiga 80-tals vs Lugna favoriter låtarna som kom, så tycker jag att vi hade rätt kul på bowlingen, även fast det ibland blev ganska långtråkigt med dem mobbade låtarna!

Efter bowlingen så var vi tvugna att vänta på bussen nästan en timme och där vi då mötte på ett gäng killar som höll på med Navida hela resan och som sen också skulle följa efter oss till T-banan! patetiska jävlar xD
Men jag, olivia, Steffie, Zeineb och Navida kom hem tillslut! Och när vi äntligen kommigt fram så började vi med lite chill i mitt rum, där vi plattade håret, hade tjejsnack och målade naglarna! Riktigt kul faktiskt, och jag öppnade mina presenter och endast bestod av grymt snygga smycken och en parfym!
Och inte föräns vid 1,00 tiden gick alla! Medan Zeineb sov över!

Det vart en riktigt lyckad födelsedag trots den jäkla insidenten som hände dagen därpå! Men det skriver jag om i ett annat inlägg!

Kram
Carro







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0