Tripp till Kungenskurva

Igår vid 18.00 tiden ville Alex att jag skulle följa med honom till kungenskurva och hämta ut hans nya mobil. Men trött som jag här höll jag på somna framför gamla avsnitt av TopModel då han väckte mig och tvingade mig att följa med. Jag följer med honom hela vägen till Elgiganten, och när vi kommer fram, då måste man vara 16år för att få hämta ut en mobiljävel! Jag är ju 15 för helvete! Och eftersom jag var så trött så vart min humör bara ännu sämre och vi bestämde oss för att gå äta middag på IKEA och sedan gå hem!


Kommentarer
Postat av: Roz

Har läst din blogg ett tag nu, hade inte kunnat gissat att du haft en ätstörning och tycker det var starkt av dig att komma tillbaka! Troode du bara hade bytt skola osv. Ville bara säga att jag tycker du är stark, och yes går i samma skola som dig. Fast i nian, men kanske inte så intressant och veta vem jag är (: men fortsätt så bruden! gillar att läsa din blogg :))

2009-03-31 @ 20:51:24
URL: http://puraido.blogg.se/
Postat av: Marta

Har här läst din blogg, lite . Jag undrar om du gick

ut nian vid Engelbrektskolan? Jag slutade Engelbrekt,

och började på en annan skola. Men jag trivs inte där.

Vet inte vilken skola jag skall börja på? / Marta

2011-04-29 @ 01:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0