Veckans Ris och Ros



Veckans Ros

Sportlovet
- Vem gillar inte att få 10 dagars ledigt mitt i allting. Synd bara att det går så fort!

All denna veckas Shopping - Denna vecka har jag shoppat som bara den, kan vara för att jag inte haft nått annat att göra vissa dagar, hittils har jag hunnigt köpa, En adidas jacka, En vit skinnväska, Ett par örhängen, ett par pumps, och tre halsband!

Birka Paradise kryssningen - Aldrig har jag haft så kul på en kryssning någonsin. Jag, isabell och Valeria dansade verkligen NON STOP! plus att vi sjöng karaoke..

Darin som mellanakt i melodifestivalen - Var det inte grymt bra igår när Darin sjöng 90-tals låten "Se på mig" igår kväll som mellanakt i melodifestivalen! Absolut melodifestivalens höjdpunkt!!

Veckans Ris

Pia och hennes familj kom aldrig - Lite tråkigt när man suttigt och väntat på dem hela dan, och så ringer dem inte enns :/

Sport lovet är slut! - Och så var ännu en vecka förbi och imorgon börjar helvetet igen!

Allt plugg - Som jag fått sitta med nu på lovet och än är jag inte klar!

Träningsverk - Aldrig har jag haft sån här träningsvärk tidigare. Allt för att vi skulle dansa så länge på discot. Mamma fick sitta och massera min vader nu varje kväll och ändå har jag inte kunnat gå som en normal människa. Nej hela mitt träningsshema sprack denna vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0