Då var det dags!

Två år tog det! två jäkla år för mina föräldrar att fixa så att jag kunde få börja ta sånglektioner. Mamma tog sig själv i kragen nu eftersom det bara är ett år kvar till Idol och fixade tid hos en Sångpedagog åt mig. Har fått en tid hemma hos henne nästa Torsdag (röddag) vid 11.00 tiden. Och med tanke på att det bara är ett år kvar till Idol så kommer jag börja gå hos henne en gång i veckan!

Fan va dyrt det kommer bli för min stackars mamma! Men jag hoppas verkligen att det är värt det! Kan ju knappast räkna med att pappa kommer hjälpa till lite där. Han gör ju verkligen SÅ mycket för mig!

IDOL 2010 Here i COME!!!



Kommentarer
Postat av: malin

NEJ! Du ska säga "Idol 2010,HERE I COME...AND VINNING,bitches!!!" love yah

2009-05-13 @ 18:43:35
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0