Guldkortet på Grönan

För några helger sedan så åkte jag, Malin och Isabell till grönalund. Vi mötte upp Isabell och hennes mamma Lina vid Kajen på Strandvägen för att hämta ut biljetter till Djurgårdsfärgan. Lina följer med oss in på Grönan och berättar att hon tänkt köpa guldkort till mig och Isabelle så att vi ska kunna åka när vi vill under sommaren.

Hittils har vi varit på grönan 4 gånger i år och ska dit ännu en gång imorgon efter skolan. (Tänk vad skönt att bara kunna varva allt utan en jävligt lång kö) Har hunnigt med att åka nykomligen Insane en gång, och stod då i kön i omkring en timme (vilket ju är ganska kort tid för just Insane) Har också hunnigt med att se en och en annan kändis där, som bla Laila Bagge, Bloggaren Kissie och Myror i Brallan "jonas" (kommer ni ihåg?)

Men nu ska jag iväg och bada! Ha det bäst!

kram
Carro





Kommentarer
Postat av: malin

Höhö JAG åkte FRIIIIITTTFFFALLLL!!!!!!!!!! XD =)

2009-06-01 @ 22:24:39
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0