Knappt en Månad kvar...

Den här terminen har gått så otroligt fort! Känns som att det var igår som jag låg i sängen och vände och vred och oroade mig för den kommande terminen. Men det har för en gångs skull gått bra! Vist lever jag på tonvis med mediciner varje dag men jag mår så jävla mycket bättre nu än vad jag gjorde förra terminen.
Men vet ni vad? jo det tänker jag inte tacka skolan för. Utan jag kan tacka mig själv och Gloria för att jag mår som jag mår idag. Skolan har inte gjort ett skit för mig. Dem har planerat in massa möten och shit men tror ni det har blivit något av det? Nä skolan sket fullständigt i mig när jag mådde som värst.
Jag har fått ta tag i allting helt själv med hjälp av mediciner och Gloria.

så skolan kan jag glömma som stöd nästa gång jag mår dåligt. Jag måste helt enkelt lära mig att ta tag i mig själv och mina problem utan någon som helst hjälp. Och jag har klarat det! Men vem vet egentligen hur det blir i höst? det ända jag kan göra nu är att leva livet och inte tänka så mycket framåt. Ta dagen som den kommer osv....

Carro


Kommentarer
Postat av: pernilla

sv: tack så mycket! Detsamma:) /Pernilla

2009-05-13 @ 14:34:36
URL: http://andrajuni.blogg.se/
Postat av: malin

kom till mej nästa gång du mår dåligt,gumman! =)

2009-05-13 @ 18:40:22
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0