MVG i Bild

Gick ut med ett G i bild förra terminen dvs, i höstas. Men i Onsdags hade min bild lärare Ignacio lovat oss att han skulle prata betyg individuellt med varje person.

Under hela lektionen hoppades jag verkligen på att jag skulle lyckats höjja mina betyg till VG den här terminen. Och när han äntligen ropat upp mitt namn och jag kommer och sätter mig med min bildmapp så får jag höra detta.

-Jag gillar att se på när du jobbar, du kan göra vad som helst när det gäller konst. Du kan måla med akryl, i perspektiv osv.
Det ända du behöver göra nu, är att skriva ett brev till mig där du kort berättar vad konst är för dig. Då är jag berädd att höja ditt betyg till ett MVG.

-Ett MVG??? Herrigud!!

- Ja du är jätte duktig, men jag är rädd....rädd för att du ska ta bilden för givet och sänka betyget i Nian.

- Nä jag lovar jag kommer fortsätta kämpa!


Kommentarer
Postat av: tovan



Du som målat den???



Kämpa på i skolan! kram

2009-05-13 @ 15:55:16
URL: http://fatgirlslim.blogg.se/
Postat av: Esra Gamze

Det e ju skiiit bra oroa dig inte, de kommer fortsätta MVG som det e precis nu:D

2009-05-31 @ 01:07:49
URL: http://esragamzesoykan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0