Ny pluggbag

Jag och Malin fick något konstigt ryck förra veckan och började möblera om i mitt rum. Resultatet finns lite längre ner på bloggen. När vi var mitt uppe i den jobbiga städningen så hittade jag en hel del gamla väskor och plånböcker som jag säkert inte användt på flera år.
Då bestämde jag och Malin att hon skulle få alla mina gamla prylar som jag aldrig använder och hon skulle få mina.
Det slutade iallafall med att hon fick en hel drös med saker från mig, och jag kom hem med ett par svarta pumps, tre väskor, massa smink och örhängen samt två jätte snygga linnen.



Så nu har jag bytt ut min gamla friis & Co väska till denna svarta sak som pluggväska... alltid kul att variera :D

Carro

Kommentarer
Postat av: malin

mm nice! lägtar efter nytt inlägg!

2009-05-12 @ 22:30:40
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0