Allt går åt helvete...

Jaha, då var dagen kommen! Det var ju meningen att jag skulle börja blogga igen idag, men jag tror jag väntar tills på Fredag...
Allt håller på att gå åt helvete nu säger jag bara, låg uppe till 5.00 och tänkte, grät, tänkte, grät osv i 6 timmar....Vilket betyder att jag bara sovigt i ca: 2 timmar inatt... Just nu håller jag på gå in i väggen totalt!Det finns ingenting värre än November Månad! Månaden då småsaker blir till stora äkliga bölder som sätter sig lite här och var. Det är mörkt exakt hela tiden, och vi människor är ju sånna, vi påverkas ju av nästan allt i vår omgivning.

Nej idag är ingen bra dag!


Dagens Horoskop = Kan det bli så rätt?

Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0