Äntligen hemma efter en lång skoldag!

Men Tråkigt nog så verkade de flesta vara hemma och sjuka idag...Men dagen rullade på för mig iallafall..Och slutade vid 16.00 tiden. Imorgon efter skolan drar jag till SKHLM och tar en fika med Malin och skvallrar lite, det var ju ändå väldigt sen vi träffades nu och jag känner att det kanske finns en hel del att prata om. Resten av dagen tänker jag nog plugga! Det går åt helvete för mig i skolan just nu känns det som. Igår när jag fick tillbaka mitt Fysik/kemi prov visade det att jag fått en halv poäng från G men som tur är så behöver jag bara göra en liten kompleteringsuppgift. Fick tillbaka mitt franska prov idag som visade på ett svagt G!!! Jag som fick MVG på båda mina franskaprov i 8an. Fast iförsig får jag skylla mig själv när jag inte pluggat lika mycket som då. Så nu har jag planerat upp ett schema i mitt huvud när det gäller pluggning (eftersom jag har väldigt svårt för det) och måste ta tag i det hemma...Innan jag sänker mina betyg lagom till slutbetygen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0