Caroline Gynning

Älskar verkligen Carolina Gynning. Hon är verkligen en stor förebild för mig, och efter att jag läste ut Ego girl så började jag bara älska henne ännu mer! Hon har hållt på med så mycket olika skumma saker, men har alltid haft båda fötterna på jorden och varit sig själv, hon har aldrig låtit någon och då menar jag verkligen NÅGON köra med henne.... Hon gör det hon tycker är kul, och skiter i vad alla andra tycker. Hon kör sin grej lixom! någonting som man både måste ha mog och styrka för att klara av....

Plus att hon är vrålhet i sitt nya mörka hår (som kanske inte är så nytt men...)





Syns det vart jag fått min modeinspiration ifrån kanske?


Har sagt det förut men säger det igen...Rösa läppar är verkligen SÅ hett i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0