De ofarliga sömntabletterna

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somn/article3461.ab

Här har ni beviset på att jag har rätt! Nej propavan är inte farligt någonstans. Det har länge funnits sömntabletter man blir beroende av osv, men man får inte glömma bort att det bara är en tillfällig lösning.



Jag har iallafall bestämt mig att INTE ta propavan innan en vanlig skoldag. Får sånna jävla biverkningar, och försover mig varje gång jag tagit dem under natten. Dagen efter är man alltid helt körd i huvudet och konsentrationen ligger på noll. Så Propavan är någonting jag iallafall bara kommer att ta nu då det verkligen behövs....tycker inte det är värt biverkningarna som trötthet och konsentrationssvårigheter. Inte när man har plugg att göra dagen efter iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0